Dag 12: Meer strand, meer Lake Worth, en Palm Beac - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu Dag 12: Meer strand, meer Lake Worth, en Palm Beac - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu

Dag 12: Meer strand, meer Lake Worth, en Palm Beac

Blijf op de hoogte en volg Maaike

28 Maart 2017 | Verenigde Staten, Lake Worth

Ik vertel jullie elke dag het zelfde! Slapen rond half 1, opstaan rond half 9, ontbijten, bepalen wat te doen, bepalen dat we wederom naar het strand gaan, liggen op het strand, niet verbranden in de zon, zwemmen in de zee, etc etc. Maar! Vandaag hebben we een nieuwe toegevoegd aan onze routine. We zijn naar het winkelcentrum geweest, en naar een state park. State parken zijn parken waar je dan een klein beetje entree voor moet betalen en dan wordt het daarvan onderhouden en kan je dingen doen en zien enzo. Dat zijn we eerst gaan doen, het was vroeg maar echt al bloody hot. Het was om 11u geloof ik al 26 graden. Dus we hadden maar een kort rondje door het park gemaakt, wat mangrove bomen gecheckt, gekeken voor zeekoeien (die heb je hier maar wij zagen ze niet, huilie) en toen snel naar het strand gesneld want dat lag aan het park. De zee was erg onstuimig, hing een rode vlag met een paarse er onder. De rode is voor 'pas op' extra op met zwemmen en de paarse is voor als er 'wildlife' is gespot. Nu hoorde we van een meneer die met een golfkarretje door het park reed (voor de oude knarren, maar wij zaten er ook op) dat er haaien waren gespot. Koen en ik meteen blij, wij wilden die haaien wel zien! Ik ben blij over alle maffe dieren die je niet hebt in NL: haaien, 'gators', zeekoeien, rare vogels, zeeschildpadden. En Vanessa moet er denk ik soms maar een beetje om lachen. Snap ik wel, ik moest ook lachen om het feit dat zij zo verbaasd waren dat er in Nederland geen één dier is wat ons kan 'doden'. Ja, een koe. Maar daarmee kom je niet ver, haha. Geen dodelijk giftige slangen, geen enge grote spinnen, geen gevaarlijke katten of grote enge zee-beesten. Niks dus. Maar goed terug naar het strand. Daar hebben zo een uurtje gelegen en toen begonnen de magen weer te knorren. We besloten weg te gaan en een broodje te zoeken. 'Het broodje' dat bestaat hier niet echt, geen broodje gezond, geen broodje bal, geen broodje kaas, geen broodje hagelslag. Weer niks dus. Ze hebben hier subs (stokbrood-achtige broodjes), en die zijn belachelijk rijk belegd dat je daarna de halve dag geen honger meer hebt. Nouja, voor sommige mensen dan.. Niet voor mij, hahaha. Ik nam er een met guacemole, veeeeeeeel groente en kaas. Hij was lekker, mocht je dat willen weten. Na dat te hebben gegeten, vroeg Vanessa of we zin hadden misschien even naar het outlet winkelcentrum te gaan. Ik ben altijd wel in voor alles dus we zijn gegaan, het was nog steeds bloody hot buiten dus het was wel lekker af en toe in de winkels rond te hangen, want overal is airco! Ik wilde eigenlijk niets kopen maar ben toch gezwicht voor een klein rugtasje met bloemen en een jurkje. Ik had nog een ander tasje ergens gezien die ik ook erg leuk vond dus ik was heeeel besluiteloos aan het doen en Vanessa ook. En die arme Koen moest maar wachten. Eerst zei hij nog heel dapper dat ie het wel gewend was, maar na een paar uur rondslenteren vond ie het wel genoeg geweest denk ik. Snap ik ook wel, maar ik kon gewoon niet besluiten en Vanessa ook niet. Uiteindelijk kozen we allebei voor het bloemen rugtasje.
Toen we terug naar huis gingen wilde ik toch nog even zwemmen inde zee. Het was al rond 16.30 en dan is het zoooo lekker buiten. De zee was vrij warm rond de 25gr en de golven waren wel wat gekalmeerd, we waren overigens ook bij een ander strandje nu. Ik heb nog een uur lang in mn eentje in het water gechilled. De zee was zooooo lekker, ik bleef er in tot het prikte aan mn huid. Om 18u hadden we het wel weer gezien en gingen we naar huis. Eenmaal daar had Vanessa's moeder al gekookt en wilde ik even hard lopen, heb ik toch mn spullen tenminste 1x mn renspullen gebruikt. Ze had rijst met veel groenten en worst erin gemaakt. Later op de avond heb ik eigenlijk helemaal niks gedaan. Tv gekeken/serie en verder niets. Lekker chillen en niks doen. Het is nu al weer 00.00 en ben kapot. Ik snap niet hoe al die mensen zo hard kunnen werken al het zo warm is. Trustne en tot morgen!

  • 28 Maart 2017 - 10:30

    Oma.:

    De post was vandaag een beetje laat.
    Opa werd al ongeduldig ,dus eerst aan het werk, koffie drinken en de blog lezen .
    Opa ook weer blij .Zo te lezen gaat het allemaal nog steeds naar wens en geniet je van het goede leven.Daar om ben je op vakantie? Wat een indrukken doe je daar op.
    Maar niets is zo fijn als in je eigen landje.Na een lange vakantie is het echt thuis komen.
    Dat gevoel heb ik altijd zo hoort het ook denk ik .
    Fijne vakantie, je mag nog een poosje genieten .
    Liefs O.Oxxxxxx

  • 28 Maart 2017 - 11:47

    Augustinus:

    Het zijn freewheelin' days zo te lezen.
    Gisteren, vandaag.
    Even een homo-optocht "pakken", naar het park, wat winkelen, wat bikkesement
    Dat doe je helemaal goed.
    En ook nog eens lekker to the beach. Heeeerlijk!
    Wat me inderdaad ook erg leuk lijkt is zo n drive-in cinema.

    Grijzegolfitis.
    Een veel voor komende aandoening bij pensionado's.
    Ook ik ben daaraan ten prooi gevallen.
    Als gevolg waarvan ik mijzelf (en Erawati) gisteren terugvond op de Keukenhof.
    Het had er bloemiger uit kunnen zien maar toch.....
    "De 2-e week van april dan is het hier op z'n mooist": liet een tuinman ons weten.
    Trouwens afgezien van veel grijzegolfers waren wel heel veel (heel erg veel dus) chinezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Reisje naar de US and A

Actief sinds 16 Maart 2017
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 97076

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 06 Augustus 2017

Roadtripping door Europa!

16 Maart 2017 - 16 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: