Dag 25: Laatste dagje! - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu Dag 25: Laatste dagje! - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu

Dag 25: Laatste dagje!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

10 April 2017 | Verenigde Staten, Lake Worth

Morgen vertrek ik alweer. Ik kan het bijna niet geloven dat de afgelopen zo snel zijn gegaan. Ik heb zo veel gedaan. Zo veel gezien. Amerika ik kom zeker nog een keer bij jou op bezoek. Ik wil nog zoveel zien in dit land. Veel dingen verbazen me, laten we dat voorop stellen, maar misschien juist daarom wel dat ik meer wil zien. De National State Parks (Yosemite, Grand Canyon, Yellowstone, je weet wel de bekende..) wil ik graag nog bezoeken en lekker rond rijden over de lange wegen. Een van de leukste dagen hier vond ik toch wel de bootrit bij Palatka met Chris en Sara waar we ook alligator hebben gegeten! Of naar meeste heldere sterren kijken op een compleet donkere camping op Key West. Ik heb pelikanen, schildpadden, alligators en een haai gezien. Ik heb gekampeerd naast de Walmart in de bosjes en vervolgens daar mn tanden gepoetst en dergelijke. We hebben gevaren op de Jimmy boot met Captain Jimmy (Ozzie) als kapitein om vervolgens bijna te zinken. Ik heb zo veel beleefd, zo veel gezien. Heerlijk weer elke dag. Ik heb me deze vakantie echt vermaakt. Mn koffer heb ik al ingepakt en mijzelf heb ik al ingecheckt. Morgen brengen Vanessa en Koen me naar de trein. En dan begint de lange reis alleen. Aaaaah, dat vind ik wel een beetje heel erg spannend hoor allemaal. Ik heb iedereen ook wel gemist hoor, ik vind het fijn om weer straks in mn eigen stad te zijn. Ik zie wel een beetje op tegen die 11 graden. Gelukkig gaan we alweer snel richting de zomer en de warmte. Vandaag heb ik nog zo een beetje de hele dag op het strand gelegen en de helft van de tijd in de zee gezwommen. De zee is hier zo mooi helder en blauw en heel erg zout. Verder heb ik nog wat dingen gekocht die ik graag wilde meenemen. Voornamelijk zoetigheden en rarigheden, hahaha. Iedereen die mij kent weet dat ik houd van de maffe etenswaren die je kan kopen in andere landen jn de supermarkt. Ik wil gewoon alles bekijken. Verder hebben nog taco's als avondeten gegeten met lekkere salsa verde. Dat is echt mn nieuwe favoriete saus, klein beetje spicey, klein beetje gebakken smaak, fris en groen. Zo lekker, helaas nergens in Nederland te koop of te maken, huilen. Al het andere eten zal ik niet missen, veel eten in Amerika, niet is goed. Blegh. De eerste paar blogs gingen daar voornamelijk over geloof ik. Gelukkig had ik de lekkere kookkunsten van Vanessa's moeder nog.. Of mn eigen stamppot. Het is een kort blog maar meer heb ik niet te zeggen over vandaag. Ik ga zo lekker naar bed want ik ga vroeg op.
Weltrusten..;)

  • 10 April 2017 - 09:04

    Oma.:

    Klaar met de blog .We hebben ze veel plezier gelezen en steeds gezegd wat een geweldige vakantie. Een mooie beleving Veel liefde voor jou en een goede reis.liefs voor van 0 o.xxxx

  • 10 April 2017 - 09:21

    Mim:

    Lief kind.... sluit me bij oma aan! Genoten van je blog en wat een geweldige vakantie heb je gehad. Dit blijft je je hele leven bij. Tot snel hvj x mim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Reisje naar de US and A

Actief sinds 16 Maart 2017
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 97105

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 06 Augustus 2017

Roadtripping door Europa!

16 Maart 2017 - 16 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: