Dag 1: Vertrek naar US and A - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike B. - WaarBenJij.nu Dag 1: Vertrek naar US and A - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike B. - WaarBenJij.nu

Dag 1: Vertrek naar US and A

Blijf op de hoogte en volg Maaike

16 Maart 2017 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Even een test blogje om te kijken of het allemaal naar behoren werkt. Vandaag is de dag van vertrek en ik moet zeggen dat ik het best wel spannend vind. Eerste keer zonder ouders echt ver vliegen. De zenuwen zaten er goed in vanochtend vroeg. Super vroeg ging mijn wekker om 3.15 al. Even laatste rommel bij elkaar halen en gaan met die banaan. Ik vlieg samen met Sharon dus dat scheelt wel een hele hoop, al zegt ie niet erg veel, was erg moe en ik moest wel een beetje het voortouw nemen. Geeft niet verder. Zitten nu in t vliegtuig richting Altanta. 10,5u vliegen, het wordt lang met een houten kont aan t einde. Daarna nog een heel stuk rijden en dan zijn we op plaats van bestemming.

Until next time,

Maaike

• 17 Maart 2017 - 20:36

Marlous:

He lief kind, leuk he zo'n blog!! Ik geniet!!