Dag 11: Nog meer Lake Worth - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu Dag 11: Nog meer Lake Worth - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu

Dag 11: Nog meer Lake Worth

Blijf op de hoogte en volg Maaike

27 Maart 2017 | Verenigde Staten, Lake Worth

Worden jullie al moe van mijn lazy dayz? Ik doe niets anders dan vroeg opstaan, niks doen, ontbijten, buiten in de zon zitten, en beslissen om meer in de zon te zitten maar dan op het strand. Good life!
Vandaag was het weer zo een dag, ik en Ozzie waren het eerste wakker. Ik snap nu waarom hij en Sharon het zo goed kunnen vinden hele tijd kleppen over auto's, lol. Na een tijdje gaat het mn ene oor en het andere weer uit, te veel info. Omdat we al als eerste wakker waren gingen we voor de deur zitten buiten, toen we binnen kwamen waren Vanessa en Koen ook wakker. Langzaam aan kwam iedereen uit zijn 'grot'. We besloten dat we nog wel even naar het strand wilden maar het was niet zo warm en het was bewolkt. Dat kon nog veranderen want het was nog vroeg. Vanessa keek even in haar telefoon en zag toen dat er vandaag in Lake Worth de gayparade was. Snel aangekleed en gedaan en toen de deur uit gegaan. Al snel zagen we al een heleboel regenboog dingen op ons afkomen. We zochten een mooi plekje uit en gingen toen maar gewoon op de grond zitten. Rond een uur of half 12 begon de parade. Nou, als je ooit een keer naar de parade bent geweest in Amsterdam dan weet je dat dit een regelrechte giller was. Weinig mensen verkleed maar wel veel regenbogen en dragqueens. Maar ik miste de keiharde muziek, de confetti en rare verklede mensen over de straten. Het is ook maar een klein stadje deze waar ik nu ben. De burgemeester was en ook en vooral veel oudere gays kwamen af op de optocht. Vooral veel gaystellen met honden, geen idee waarom. De burgemeester was razend populair en iedereen wilde met haar op de foto. In de optocht reden voornamelijk auto's met mensen erin, ervoor, erachter of een combinatie van die drie. Veel al in gewone kleding, geen thema zoals je dat hier hebt. Af en toe had je wel leuke dingen er tussen zitten. Ook werden er kralen kettingen, vlaggetjes en stickers uitgedeeld. Dat zie je bij ons dat weer niet. Trouwens, in Miami zal het vast wel groter zijn dan hier denk ik zo maar het was zeker leuk om een keer mee te maken. De hele optocht duurde misschien een uur en daarna zijn we ook afgetaaid. Het zonnetje was doorgebroken dus kregen we wel zin om naar het strand te gaan. Even snel de zwemspullen ophalen en daarna gaan met die banaan. Het was vandaag behoorlijk warm en mijn rug is een mini beetje verbrand. Het is uiteindelijk toch gebeurd. Hahaha, balen, denk dat het komt omdat ik bij de optocht niet had gesmeerd omdat ik dacht dat het wel bewolkt zou blijven. Gelukkig heb ik altijd in mn tas. Een kleurtje zit er nog niet op hoor. Beetje misschien maar ik zie het niet echt ofzo. Boeiend, ik ben toch lekker wit, say yes to the melkfles! :-) De zon en mijn huid worden nooit dikke vrienden dat blijkt maar weer. We hadden de parasol meegenomen dat leek ons wel een goed idee en de snorkels hadden we ook meegenomen. Eenmaal bij het strand aangekomen waaide het toch wel stevig en de gele vlag hing uit. Ook uitkijken voor kwallen stond erbij. Geen kwal gezien en ook geen last gehad van de golven. Ze waren er overigens wel maar dat vind ik altijd wel leuk.. Ze waarschuwen dus ook wel eens voor wilde dieren, zoals haaien. Vanessa zei dat ze een keer een baby-haaitje heeft gezien en een keer dat ze hier was en een hele groep met haaien zag. Verder eigenlijk nooit. De zee was zo lekker, best wel zout, hoge golven en niet te koud. We hadden de snorkels nog uitgeprobeerd maar daarvoor was het toch wel een beetje te golvend. Na een paar uur te hebben gebakken zijn we moe en gaan we naar huis. Onderweg besluiten we dat we vanavond naar de drive-in bioscoop gaan. Hoe Amerikaans wil je het hebben! Nadat we wat boodschapjes hebben gedaan voor een maaltijd salade gaan we naar huis. Ik snijd en maak een grote bak met salade. Lekker veel kikkererwten en koriander erin. Ik vond het nooit lekker en nu wil het bijna met alles eten, ik ben raar.
Na gegeten te hebben gaan we ons langzaam aankleden en douchen enzo. Ozzie en zn vriendin gaan ook mee naar de bios. Ze hebben de film Beauty and the Beast als gezien maar het geeft niet. We besluiten dat ze bank die bij grofvuil staat mee moet in de pick-up truck. Bank mee, snacks mee, drinken mee, gezelligheid mee. Eenmaal daar aangekomen hadden we de beste plekken niemand voor ons die het zicht blokkeerd. Top! De bank was erg comfortabel en de film echt leuk. Ze hebben het echt zoals de film gemaakt. De avond eindigt weer met een potje JackBox op de tv. We spelen het met zn vijfen en de meest flauwen grappen worden weer bedacht. Deze keer doet de vriendin van Ozzie ook mee. Elke dag ben ik om 12u al overleden en typ nog even wat voor jullie. Nu kijken we nog wat Anime (one-punch-man) en gaan daarna slapen! Weltrusten en morgen meer strand belevenissen.

  • 27 Maart 2017 - 08:43

    Oma:

    Nou Maaike we zijn je blogs nog niet zat hoor.
    Leven met je mee,en proberen ons een voorstelling te maken hoe de vakantie is daar in de V.S..
    Maar dat is niet zo makkelijk wij hebben toch ook wel veel gezien .overal is het anders
    Gelukkig verveel je je niet .Die bank vinden Opa en ik een giller. Zien we zo voor ons.
    Maar jullie zaten als een vorst en dat is ook weer leuk. Knuffels en tot morgen! !!!xxx

  • 27 Maart 2017 - 19:09

    Milkbottle's Mum:

    He lief kind... Heerlijk toch dat eten, nixen, zonnen, beetje zwemmen, zwetsen en dan nog maar eens omgekeerd nestewz nemmenwz ejteeb etc etc... dat is vakantie vieren. Ik vandaag gewerkt. Hoef ik niet veel over te vertellen. Over 14 dagen mag ik zeggen "morgen is ze er weer"... ook wel weer fijn hoor! Ik ga koken. Geniet! X

  • 27 Maart 2017 - 21:16

    Marlous:

    Nog even een mooi verhaal over Fie: Wout had zijn bed gister verschoond en de lakens buiten uitgeklopt alvorens ze de wasmachine in gingen. Even later zie ik op "de punt" naast het terras een sok van Wout liggen. Was uit zijn beddengoed gevallen. Ik kon er niet bij en Wout zou het "later wel pakken". Maar je raad het al, het lag er vanavond nog. Ik was het straal vergeten. Opeens zie ik Fie woest aan het raam staan krabben met iets in haar bek. Ik doe de deur op en ze sjeest naar binnen.... met die sok in haar bek. Wild als een paard en rennen door het huis hahaha. Ik lag blauw. Maar... de sok is binnen :-D




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Reisje naar de US and A

Actief sinds 16 Maart 2017
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 97110

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 06 Augustus 2017

Roadtripping door Europa!

16 Maart 2017 - 16 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: