Dag 18: Pizza eten, niks doen en downtown - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu Dag 18: Pizza eten, niks doen en downtown - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu

Dag 18: Pizza eten, niks doen en downtown

Blijf op de hoogte en volg Maaike

03 April 2017 | Verenigde Staten, Lake Worth

Hoi allemaal, wat hebben jullie allemaal vandaag gedaan? Ik wederom niet zo veel. Het was eerlijk gezegd een beetje een gekke dag. Vanochtend vroeg wakker geworden, en gewacht tot Vanessa en Koen wakker waren. Even met hun gekletst en ontbijt. En toen het veel besproken punt.. Wat zullen we vandaag eens doen? We wisten het niet goed. Vanessa en Koen waren in een beter humeur vandaag in ieder geval, dacht ik. Na ontbijt vonden we wel dat we pizza-lunch verdienden. Koen had geen zin om mee te gaan.. Ik snapte het niet. Maar goed, het zal wel, hij hoeft niet altijd mee. Het begon hier eigenlijk al een beetje. De pizza was trouwens wel heel erg lekker, ik nam met Vanessa ieder de helft van een veggie pizza. Er zat allerlei groenten op en artisjok-harten en olijven. Nouja, dan heb je me al snel om want dat zijn mn favo dingen op pizza, naast ansjovis en kaas..xD Na een paar uur kwamen we weer thuis en vroeg of we later nog iets zouden doen. We zouden naar het park gaan, en vanavond naar een soort concert dingetje. Gezellig, eerst nog wat avondeten en dan gaan. Vanessa's moeder was naar haar broer gegaan maar ze had rijst met groenten achter gelaten. Dus zaten een paar uur thuis en gewoon lekker te niksen. Even appen met de andere kant van de wereld (hoi Ter, hoi Aron). Na een tijdje was ik gaan kletsen met de vriendin van Ozzie (Karina) en Ozzie. Maar ergens tussen dat ik met Ozzie aan het praten was en dat Vanessa en Koen in de kamer waren is Vanessa er ineens vandoor gegaan. Ze zei tegen Koen dat ze naar de supermarkt was gegaan om eten te halen, maar na anderhalf uur was ze nog niet terug en we zouden naar een concert dingetje gaan. We waren een tijdje op haar aan het wachten en toen belde Ozzie haar, maar ze nam haar telefoon niet op. We besloten maar gewoon alsnog te gaan en als ze opnam dan vroegen we wel of ze daar heen wilde komen. Uiteindelijk had ze Ozzie geappt over dat we haar daar, bij het concert dingetje, zouden ontmoeten. Maar Koen had ze niks laten weten, hij dacht nog steeds dat ze thuis zou komen. Huh? Ik snap het niet meer. Ozzie, Koen en ik waren helemaal verbaasd. We snapten er niks van. Ozzie zei dat dit wel eens eerder is gebeurd maar hij had geen idee waarom. We besloten als nog downtown ('de stad') te gaan, want we hadden wel zin om wat te doen. Koen was ondertussen wel wat uit zijn hum geraakt door het hele gebeuren dus hij ging niet mee. Hij zei dat hij sowieso niet echt ban reggae ofzo houdt, want dat was het namelijk, dus wilde sowieso niet echt mee. Dus toen was ik alleen nog over met Karina en Ozzie. We maakten ons klaar en reden naar downtown Lake Worth. Het was op zich wel gezellig op straat voor een zondagavond. Uit verscheidende barretjes kwam muziek en mensen waren op straat. Trouwens het is hier nu over 12u 's nachts en het is nog steeds 24gr dus het is logisch dat er nog steeds mensen buiten zitten want het is nog super lekker buiten. Ik ga het lekkere weer echt missen maar dat terzijde. Ozzie probeerde Vanessa nog een keer te bellen en ze nam nu wel op. Ze was een beetje vaag of ze wel of niet nog zou komen. Dus wij liepen ondertussen maar naar concert dingetje. Eenmaal daar aangekomen was het geloof ik al half afgelopen en we zouden ergens naar binnen moeten gaan. Ik zat liever buiten en was ook in de veronderstelling geweest dat het buiten zou zijn. We bedacht dat we maar ergens anders iets zouden gaan drinken, een plekje waar we buiten konden zitten en live muziek was. Het zag er gezellig uit dus besloten we daar maar te zitten. Aangezien ik ook niks van Vanessa gehoord besloot ik haar maar even te appen om te vragen wat er met haar was, of waar ze was, aangezien ik me wel een beetje achtergelaten voelde en het verwarrend was geworden. Ze appte terug dat ze gewoon even alleen wilde zijn met haar vrienden en ik me niet achtergelaten hoefde te voelen. Wederom: huh? Waarom zegt ze dan tegen Koen dat ze naar de supermarkt wilde gaan om eten te halen maar vervolgens niet terug komt. Ik had zelf zoiets dan kon je het toch even melden maar ik had geen zin om er verder een heel punt van te maken eigenlijk. Er was verder niets raars met dr gebeurd ofzo en ik had eerder het idee dat ze een beetje sad vanwege haar familie die ze achterlaat hier (ze had het daarover al een paar keer). Gelukkig had verder wel een gezellige avond met Ozzie en zn vrienden en na deze vage gebeurtenis is alles weer prima. We praten over het schoolsysteem en hoe het eigenlijk wel logisch is hoe het werkt in NL en niet in de US.. Ik vind het altijd wel leuk van die vergelijkende gesprekken over dingen, om te zien wat hetzelfde is of juist totaal anders. Rond 23.30 zijn we weer naar huis gegaan en toen we thuis kwamen was ook Vanessa inmiddels weer terug ik chillde nog wat na met Ozzie en Karina. Ozzie had een slangetje gevonden en die had ik om mn arm (korenslang, niet giftig en hij is nog jong). Verder hebben ze nog een vogelspin en een hagedis (grooooot). Ik keek er ff naar maar de spin hoefde ik toch niet. Ik heb al een keer een grotere op mn hand gehad, toen vond ik mezelf heel cool maar vandaag was ik er niet voor in. De slang daarentegen wilde ik wel ff vasten houden. Ik denk dat het koud had want hij ging heel erg dichtbij elkaar rustig op me zitten. Hij ziet er cute uit..:) Na een tijdje vond ik het leuk geweest en belde ik nog wat met de andere kant van de wereld tijdens zijn drukke nachtdienst en onder tussen is het al weer 1u geweest. Tijd om te slapen zeg ik zo..;)

Until next time

  • 03 April 2017 - 07:50

    Aron :

    Zijn mn nachtdiensten toch nog ergens goed voor.

  • 03 April 2017 - 12:34

    Marlous:

    Lieverd mooie verhalen weer. Even een oma wijsheid: visite en verse vis blijven niet langer dan 3 dagen fris. Maw te lang bij vreemde mensen op de lip zitten werkt niet altijd goed. Ik was gister met de trein naar Vlissingen met de trein, gratis ivm boekenweekgeschenk. Was leuk. Lekker met de camera (alleen) rond gelopen.
    Kind geniet nog ff lekker en laat je niet gek maken, blijf bij je eigen energie. X

  • 03 April 2017 - 18:42

    Augustinus:

    Verslag van een gewone (nou ja wat is gewoon?) dag.
    Er gebeurt niks maar toch ook weer van alles en nog wat.
    Echt iets uit de categorie: Ditjes & Datjes van Donald Duck.
    Trouwens Donald doet me denken aan Disney.
    Dus staat er toevallig een bezoek aan diens park World in de planning?
    Of aan de Universal Studio's misschien wel.

    Ik bracht gisteren de dag in ledigheid door.
    Liggende op de bank - TV kijkend naar de wielerklassieker De Ronde van Vlaanderen.
    De derby Amsterdam-Rotterdam eindigde in 1-2.
    De MickeyMouse competitie is meteen weer loei spannend.
    Want met nog 6 wedstrijden te gaan staat Ajax 3 punten achter Feijenoord


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Reisje naar de US and A

Actief sinds 16 Maart 2017
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 97102

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 06 Augustus 2017

Roadtripping door Europa!

16 Maart 2017 - 16 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: