Dag 20: Familie dag - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu Dag 20: Familie dag - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu

Dag 20: Familie dag

Blijf op de hoogte en volg Maaike

05 April 2017 | Verenigde Staten, Lake Worth

Dag 20: Familie dag

Goedemorgen allemaaaaaaaal! Rust en vrede is volledig terug gekeerd in huize-Cuba. Vanessa en Koen zijn weer minder sad en iedereen is weer gezellig en in gesprek met elkaar. Fijn. Daar houd ik wel van. Die grote olifant in de hoek geeft me maar een ongemakkelijk gevoel... Dus wat heb ik gedaan vandaag? Nouja, niet superrrr veeel maar toch onze dag lekker gevuld. Aangezien Ozzie gister zijn band lek heeft gereden, of al een dag eerder maar hij loopt gewoon langzaam leeg, nu is ie echt zeker weten helemaal leeg. Nadat hij hem had opgepompt en hij vervolgens weer leeg ging, moesten wij onze auto opgeven. Wij hebben dus geen auto want hij gebruikt nu de auto die wij van de oom hadden geleend.. En in Amerika heb je er wel een nodig want anders ben je gewoon gehandicapt hier. Maar gelukkig heeft dat nichtje van Vanessa wel een auto. Ze heeft omdat ze geslaagd is een nieuwe auto gekregen. Geen lullige auto, een mooie nieuwe Lexus, al is het wel zo dat auto's hier wel stukken minder duur zijn dan bij ons. We besluiten naar het winkelcentrum gegaan. Gelukkig was ik hier gister al niet, maar het geeft niet, beetje rondscharrelen vind ik ook wel leuk. Haar iPhone is gebogen geraakt door een flauw ongeluk, alles doet het verder nog, alleen is hij een klein stukje gebogen. Terwijl wij wachten op haar lopen we een beetje door het winkelcentrum, ondanks ik er gister ook was zou ik zo de weg weer kwijt raken. Er is ZOVEEL, alle winkels bij elkaar in 1 groot gebouw whut?? Ik koop een aantal nieuwe dingen, shit voor wout en shit voor mezelf. Ik had eerder al een rugtasje gekocht en Vanessa en ik hebben dezelfde gekocht omdat we deze beiden het leukste vonden. En nu hadden vandaag ook blijkbaar dezelfde lippenstift gekocht, haha. Nichtje was ondertussen weer terug gekomen en ik vond het echt zo leuk om te zien. Typische 'hispanic' tiener zou ik haar omschrijven, slank, dikke bos krullen, plus het accent maar dat valt nog wel mee. Zij werkt in het winkelcentrum bij de pretzelkiosk dus dat kon ik ook weer van mn lijstje strepen van dingen die ik nog nooit gegeten heb.. Ondertussen heb ik 'gator', pretzels, cubaanse ontbijtdingetjes, cream soda bier gedronken, papaya (wel al eerder gegeten) en gumbo gegeten. Ohja, en een aantal fastfood ketens die ik natuurlijk wel even moest proberen. Amerika het land van vies eten, maar daar zal ik jullie niet langer mee vermoeien. De pretzel was lekker maar dit warme weer geeft me niet altijd veel honger en alles is hier ontiegelijk groot dus ik kreeg em niet op uiteraard. Na een paar uur rondjes te hebben gelopen en geld uit te hebben gegeven gingen we naar huis. Heb was ondertussen al weer half 4 en we hadden er genoeg van. Thuis hebben we gewoon weer lekker in de 'voortuin' gezeten en genikst. We hadden geen auto dus ook niet echt een andere keuze. Later hebben we nog een spelletje Uno gedaan, geappt met de andere kant van de wereld (hoi, Aron) en later kwam die oom van Vanessa nog. Volgens mij hebben we nog het langste en het meeste met hem zitten ouwehoeren. Gepraat over van alles en nog wat en hij kon ook veel vertellen over Cuba en dergelijke. Het was leuk en gezellig, iedereen is altijd maar super geïnteresseerd in hoe van alles en nog wat er aan toe gaat in NL. Dat vind ik zo grappig maar in feite doe ik hetzelfde haha.

Sorry dat de blogjes wat korter worden, maar ik heb gewoon niet zo veel nieuws te vertellen. Ondertussen is het hier al weer bijna 1u en ik ben echt super moe hahaha. Weltrusten en tot morgen!!

  • 05 April 2017 - 14:12

    Marlous:

    He lief kind,

    He schiet idd al op... Het aftellen is begonnen. Nog een krap weekje en je bent weer in het koude kikkerlandje. Hoewel... de zon laat zich geregeld zien de temperatuur is best aardig. Mooie Hollandse luchten met grillige wolkformaties... ook niks mis mee.
    Vraag aan de Cubaanse tak wat we echt moeten zien/doen in Cuba. En of ze nog familie hebben waar we langs moeten gaan :-D
    Geniet nog lekker! Terwijl ik dit typ komt Fiedelt mee typen, loopt over mijn toetsenbord. ff opzij Fiedelt anders wordt een raar verhaal Lieve Fiedelt... Miauw!

  • 06 April 2017 - 13:14

    Terence:

    Hoi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Reisje naar de US and A

Actief sinds 16 Maart 2017
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 97097

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 06 Augustus 2017

Roadtripping door Europa!

16 Maart 2017 - 16 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: