Dag 22: Dagen aftellen - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu Dag 22: Dagen aftellen - Reisverslag uit Lake Worth, Verenigde Staten van Maaike B. - WaarBenJij.nu

Dag 22: Dagen aftellen

Blijf op de hoogte en volg Maaike

07 April 2017 | Verenigde Staten, Lake Worth

Vrijdag, zaterdag en zondag heb ik nog. Daarna ga ik alweer naar huis. Ik neem de trein vanaf West Palm Beach en ga daarmee tot het eindstation wat Miami airport is. Ik moet hier 6u weg en 6.15 de trein hebben. Het treinstation is heel dichtbij, ik heb alles al gecheckt, haha. Vandaag beetje rondgescharreld in het huis want we konden niet weg want beide auto's, die we gebruiken, waren kapot. Na een hele ochtend en een halve middag had Ozzie ze gefixed. De ene had een lekke band en de andere lekte koelvloeistof en nu is alles weer gefixed en konden we gaan. We gaan naar 'the goodwill store' aka (also known as) de kringloop winkel. Die schijnen hier nogal mega te zijn en heel populair. We zullen zien. We gaan later nog naar Vanessa's huis (haar eigen huis dat ze hier verhuurd) en we gaan dus naar een kringloop daar in de buurt.. Eenmaal daar aangekomen moet ik meteen denken aan elke andere kringloop ik ken. De geur van muffe oude kleding en spullen komt je tegemoet. Ik denk dat het niet uitmaakt waar je bent in de wereld, altijd ruikt het hetzelfde. Maar goed, het is wel 10x zo druk als bij de kringloop bij ons en zeker meer gericht op kleding. Alhoewel dat wellicht ligt aan waar je naar toe gaat. Ik loop wat rond met Vanessa door de kringloop, veel oude grappige dingen en veel shoppende mensen. Koen hebben we wederom thuis gelaten die had geen zin. Mensen laden hun karretjes vol met oude meuk. Ik kijk ook een beetje rond maar ik vind het vooral leuk te kijken naar alle mensen die rondbanjeren en de raarste kledingstukken die ik kan vinden. Na een tijdje hebben we het wel een gezien en het enige wat Vanessa koopt is een fout Hawaii- overhemd voor Koen. We besluiten naar nog een andere winkel te gaan. Deze is nog groter en het is mega druk. Mensen lopen weer rond met winkelkarretje vol met kleding en andere rommel. Alles is op kleur en kledingstuk gesorteerd, er is zelfs een afdeling voor plussize. Ik kijk mn ogen uit, was een mensen zijn hier, terwijl bij ons 9/10 keer zo goed als niemand in de winkel loopt.. We kopen niks en gaan weg, we gaan naar Vanessa's huis. Meteen als we daar komen zien we 1 van de huurders. Man van middelbare leeftijd, type: 'de leukste thuis'. In de tijd dat ik daar ben geweest heb ik wel zoveel flauwe grappen gehoord (meeste best wel grappig trouwens). Het stopte maar niet, haha. Na een hele tijd daar gechilled te hebben zijn we richtig huis gegaan. We zouden nog naar de arcade hal gaan. Een enorme TonTon club maar dan met karts en lasergame erbij. Toen we uiteindelijk thuis kwamen was iedereen pas laat thuis (Cubaanse tijden, ik zeg het je) dus gingen we uit eindelijk niet. We hebben gegeten, genikst, voor de deur gelegen met een kampvuur en uiteindelijk een film gekeken. Om half 12 besloten we nog pizza te bestellen en daarna hebben we nog als een stelletje zombie's film verder gekeken. Het is hier ondertussen alweer bijna 1u 's nachts en ik ben echt moe.
Ik ga dan nu ook slapen en tot morgen weer..;)

  • 07 April 2017 - 12:14

    Augustinus:

    Terwijl Donald J. - niet ver bij jou vandaan in Mar-A-Lago - moeilijke gesprekken heeft met zijn chinese collega en tussendoor de opdracht heeft gegeven om 58 kruisraketten op een syrische legerbasis af te schieten, vermaakte jij je met meer triviale activiteiten.
    Alhoewel het schieten met een geweer in een omgeving met meerdere schutters om je heen is niet echt iets om alledaags te noemen.
    Wauw. Wat een ervaring moet dat zijn geweest.
    En verder.....als ik de rest zo las, ging/ga je lekker volgens mij.

    Weliswaar nog 3 dagen Florida maar je kompas begint al aardig richting NoordWest Europa en dan in het bijzonder Nederland te wijzen.
    De eerste voorbereidingen heb je in ieder geval al getroffen.
    Fijn want ik zie uit naar je komst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Reisje naar de US and A

Actief sinds 16 Maart 2017
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 97074

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 06 Augustus 2017

Roadtripping door Europa!

16 Maart 2017 - 16 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: